Friday, April 14, 2006

NOTA SOKONGAN DAN PENGHARGAAN KEPADA PDRM

Image hosting by Photobucket
Saudara Ahmad Sabki Yusuf mewakili YB. Ketua Pemuda PAS menyerahkan nota sokongan tersebut kepada Tan Sri Ketua Polis Negara yang diwakili oleh Supt Mohamad Hj. Daud, Penguasa Perhubungan Awam Polis Bukit Aman.
_____________________________________



Kepada;

YBhg. Tan Sri Mohd. Bakri Hj. Omar
Ketua Polis Negara,
Ibu Pejabat Polis Kontinjen,
Bukit Aman,
50560 Kuala Lumpur. 13 April 2006


YBhg Tan Sri,

NOTA SOKONGAN DAN PENGHARGAAN ATAS PENETAPAN TERHADAP KOD ETIKA PERATURAN BARU PAKAIAN UNIFORM POLIS DIRAJA MALAYSIA (PDRM) 1954

Perkara di atas adalah dirujuk

Dewan Pemuda PAS Pusat (DPP Pusat) mengucapkan tahniah dan penghargaan kepada Polis DiRaja Malaysia (PDRM) atas penetapan terhadap kod etika peraturan baru uniform pakaian PDRM yang telah dilaksanakan untuk membenarkan pakaian menutup aurat kepada anggota polis wanita Islam baru-baru ini.

DPP Pusat menyokong penuh dan merasa bangga dengan tindakan PDRM untuk mengubah kod etika peraturan uniform pakaian tersebut selaras dengan kehendak Islam.

DPP Pusat amat yakin bahawa perlaksanaan tersebut bakal mencerminkan serta memberikan penampilan yang baik kepada PDRM kelak.

Kami juga akan terus memberikan sumbangan buah fikiran ke arah pembaikan PDRM setiap masa.

Sekian, pandangan dan pendirian kami.


Yang menjalankan amanah,



YB SALAHUDDIN BIN AYUB
Ketua,
Dewan Pemuda PAS Pusat

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

©1425/2004 pemudawilayah.blogspot.com®
Hakcipta terpelihara oleh Allah s.w.t. dan sebarang bentuk penyebaran untuk tujuan dakwah adalah digalakkan dengan menyatakan sumbernya.All things belong to Allah, s.w.t.)
pemudawilayah@yahoo.com
khalidabdwalid@yahoo.com