Thursday, April 20, 2006

Bekas EXCO DPPNS perlu bantuan, sekolah diceroboh

PUSAT PENGAJIAN ISLAM AS-SYAFIE, iaitu sebuah kelas pengajian Al Quran dan Qiraati di Bandar Jengka,Pahang yang dikendalikan oleh bekas Exco DPPN.Sembilan, Ustaz Aris Fezol, baru2 ini telah diceroboh oleh orang yang tidak dikenali. Beberapa barang telah dicuri termasuk komputer riba dan wang tabung kelas berkenaan.

Bagi sesiapa yang ingin menghulurkan sumbangan bagi meneruskan aktiviti pengajian Al Quran di pusat pengajian berkenaan bolehlah berbuat demikian dengan menyelurkannya menerusi:

1. BIMB : 06 02802 0066753
2. BSN : 05 10129865717582
(Atas nama Mudir - Ustaz Aris Fezol Ismail)

Orang yang memberikan sumbangan kepada kelas Al Quran amatlah besar pahalanya. Jika seseorang pelajar itu mahir membaca Al Quran hasil daripada sumbangan yang kita hulurkan, maka selama mana pelajar itu membaca Al Quran, maka kita akan terus menerus diberi ganjaran pahala oleh Allah. Kalau kita percaya kepada bonus terus menerus dalam direct selling tu, maka yakinlah dengan ganjaran amal jariah anugerah ALLAH.

Maklumat lanjut hubungi : ibnuismael@yahoo.com

Sekian.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

©1425/2004 pemudawilayah.blogspot.com®
Hakcipta terpelihara oleh Allah s.w.t. dan sebarang bentuk penyebaran untuk tujuan dakwah adalah digalakkan dengan menyatakan sumbernya.All things belong to Allah, s.w.t.)
pemudawilayah@yahoo.com
khalidabdwalid@yahoo.com