Sunday, November 19, 2006

IHTIFAL PASTI WP KALI KE 18 2006

Oleh : Pengarah PASTI WP

Majlis Ihtifal PASTI (Pusat Asuhan Tunas Islam) Wilayah Persekutuan kali ke 18 telah diadakan di Dewan Dato' Fadhil Mohd Noor, Markaz Tarbiyah Pas Pusat, Taman Melewar pada 11 November 2006 bersamaan 19 Syawal 1427H yang lalu.

Majlis yang diadakan serentak dengan sambutan Aidilfitri 1427H ini telah dirasmikan oleh YB Hj. Salahuddin Ayub, ketua Dewan Pemuda PAS PUSAT. Ia juga telah dihadiri oleh para pelajar PASTI 6 tahun dari seluruh WP Kuala Lumpur seramai 249 orang beserta ibu bapa dan penjaga masing-masing.

Majlis yang diadakan secara tahunan ini bertujuan untuk meraikan para pelajar yang berusia 6 tahun yang akan menamatkan pengajian di PASTI masing-masing. Serentak dengan itu acara penyampaian sijil graduasi serta hadiah kecemerlangan kepada pelajar-pelajar terbaik setiap pasti turut diadakan.

Adik Izzat Farhan b. Shahruddin dari Pasti Al-Hidayat telah dipilih sebagai pelajar cemerlang Pasti WP 2006 bagi kategori 6 tahun manakala adik Ammar b. Adlan dari pasti Al-Raudhah bagi kategori 5 tahun. Majlis yang penuh keceriaan dan kesyukuran itu berakhir dengan jamuan aidilfitri pada pukul 12.45 tengahari.

"Tahniah dan Syabas kepada semua graduan cilik PASTI".

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

©1425/2004 pemudawilayah.blogspot.com®
Hakcipta terpelihara oleh Allah s.w.t. dan sebarang bentuk penyebaran untuk tujuan dakwah adalah digalakkan dengan menyatakan sumbernya.All things belong to Allah, s.w.t.)
pemudawilayah@yahoo.com
khalidabdwalid@yahoo.com