Friday, July 21, 2006

Maklumat Terkini Berkenaan Demontrasi Aman Kg. Baru Pada 21 Julai'06

ASSALAMUALAIKUM W.W

Sukacita dimaklumkan, bahawa didalam mesyuarat khas Dewan Pemuda PAS Wilayah pada pukul 9 malam tadi, telah diputuskan agar gerakkan rakyat juga harus disemarakkan bagi menyokong keamanan rakyat Palestine dan Lubnan yang kini bertali arus diserang oleh kebinatangan Israel.

Justeru itu, pada esok hari (21 Julai 2006) akan ada 2 isu besar yang akan dicanangkan kepada para demontrans dan rakyat iaitu ISU PEMURTADAN UMAT ISLAM DIMALAYSIA DAN BANTAHAN TERHADAP SERANGAN GANAS ISRAEL KEPADA RAKYAT PALESTINE SERTA LUBNAN.

Oleh itu, DPPWP menyeru rakyat dan umat Islam bangkit bagi memperjuangkan soladariti dan hak wibawa umat Islam dan ketamadunan manusia masa kini.

Adalah zalim jika kita terus berdiam diri, dan memencil massa di dalam kotak fikiran kita, sedang umat Islam dan manusia lainnya di negara ini serta diseluruh dunia dirundung kedukaan akibat kezaliman tangan-tangan durjana laknatullah.

Pastikan janji temu kita di medan jihad pada esok hari. Kita mungkin belum mampu bermandi darah untuk memperjuangan hak dan akidah kita dipentas antarabangsa. tapi jangan sumbingkan hati kita untuk terus membiarkan kezaliman bermaharajalela.

Ayuh kita datang pada esok hari (21 JULAI 2006) dengan membawa SEPANDUK DAN PLACARD, kita bersolat Jumaat bersama DI MASJID JAMEK KG. BARU, KL, Seusai Solat dan berdoa, KITA BANGKIT BERTAKBIR DAN BERDEMONTRASI, luahkan sokongan kita pada perjuangan rakyat PALESTINE DAN LUBNAN, Dan ZAHIRKAN TENTANGAN KITA PADA MEREKA YANG MEMURTADKAN UMAT ISLAM termasuklah KUMPULAN ARTIKEL 11, dan Pakatan IFC.

Di samping itu, DPPWP menyeru kepada umat Islam seluruh negara khasnya dan seluruh dunia amnya untuk melakukan SOLAT HAJAT bagi memohon pertolongan Allah agar hati kita ditetapkan dalam ketaatan KEPADANYA dan juga kemenangan bagi perjuangan Umat Islam seluruh dunia.

ALLAHUAKHBAR!!! ALLAHUAKHBAR!!! ALLAHUAKHBAR!!!

KHAIBAR! KHAIBAR! YA YAHUD! JAISYU MUHAMMAD! SAWFA YAHUD!

BIRRUH! BIDDAM! NAFDIKKA YA ALLAH!

WASSALAM............

Herman Samsudeen
Ketua Penerangan
Dewan Pemuda PAS Wilayah Persekutuan

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

©1425/2004 pemudawilayah.blogspot.com®
Hakcipta terpelihara oleh Allah s.w.t. dan sebarang bentuk penyebaran untuk tujuan dakwah adalah digalakkan dengan menyatakan sumbernya.All things belong to Allah, s.w.t.)
pemudawilayah@yahoo.com
khalidabdwalid@yahoo.com