Thursday, February 23, 2006

Sambutan Tahun Baru Cina Bersama Pemuda PAS Pusat

Sukacita dimaklumkan bahawa Dewan Pemuda PAS Pusat (DPPP) akan mengadakan program Ramah Mesra Bersama Pertubuhan dan Wakil- Wakil Masyarakat Kaum Cina bersempena Sambutan Tahun Baru Cina tahun 2006.

Program ini akan berlangsung pada 27 Februari 2006 (Isnin) dan bermula dari Jam 8.00 malam - 11.30 malam, bertempat di:

Restoran Happiness Delight,
7&9, Jalan 13/149L,
Bandar Baru Sri Petaling,
57000 Kuala Lumpur

Sambutan ini diadakan khusus bagi membuka ruang untuk wakil-wakil pertubuhan dan wakil kaum-kaum cina diseluruh negara bertemu dengan pemimpin-pemimpin muda dalam PAS. Program ini turut dimeriahkan dengan kehadiran Presiden PAS, Pimpinan KeAdilan, DAP dan juga pertubuhan utama kaum Cina seperti Gabungan Persatuan Guru-guru Cina Malaysia(Jiao Zhong) dan Gabungan Persatuan-persatuan Lembaga Pengurus Sekolah Cina Malaysia (Dong Zhong) serta Wakil-wakil Dewan Perhimpunan Cina.

Program ini juga, akan diserikan dengan beberapa persembahan dari Pelajar-Pelajar PASTI berbangsa Cina, Pelajar SJKC Damansara, Persembahan Tarian Singa dan juga Gendang Cina. Disamping itu, kutipan sumbangan bagi Dana Pengurusan SJKC Damansara juga akan diadakan bagi membantu pihak pengurusan sekolah tersebut yang tidak mendapat bantuan dari pihak Kerajaan sehingga kini.

DPPP juga berbesar hati untuk mengundang mana-mana wakil NGO dan Wakil-Wakil Kaum Cina yang berminat menyertai program ini. Tiada sebarang bayaran dikenakan dan bagi mereka yang berminat bolehlah menghubungi wakil pihak kami di talian 603-61899296/017-3423283 (Suhaimi).

DPPWP juga menjemput wakil-wakil media massa tempatan dan luar negara untuk turut serta dan membuat liputan sepanjang program ini. Sekian, terima kasih.


Salam Perpaduan Untuk Semua.

Mazlan Aliman
Pengerusi
Lajnah Perpaduan Nasional
Dewan Pemuda PAS Pusat.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

©1425/2004 pemudawilayah.blogspot.com®
Hakcipta terpelihara oleh Allah s.w.t. dan sebarang bentuk penyebaran untuk tujuan dakwah adalah digalakkan dengan menyatakan sumbernya.All things belong to Allah, s.w.t.)
pemudawilayah@yahoo.com
khalidabdwalid@yahoo.com