Saturday, October 02, 2004

Satu Permulaan

Assalamualaikum

Kepada semua pembaca.

Blog ini merupakan satu permulaan untuk mencatatkan segala diari pemikiran dan pandangan yang ada dalam ruangan harian Pemuda Wilayah. Selain itu, blog ini juga menyediakan salinan bahan - bahan berita dan bacaan lainnya yang didatangkan dari pelbagai sumber sebagai bahan maklumat, khusus untuk memastikan bahawa para pembaca dapat mengetahui isu - isu semasa dari dalam dan luar negara.

Pihak kami juga menyediakan siaran Radio IKIM sebagai halwa telinga sepanjang melayari blog ini.
Menjadi harapan kami agar blog ini dapat memberikan manfaat kepada semua yang membacanya, khususnya untuk tujuan perkongsian ilmu dan pengetahuan.

Walaubagaimana pun pihak kami tidak bertanggungjawab atas sebarang artikel yang tersiar kerana ia adalah hasil percambahan minda yang bebas dan kita sedia maklum bahawa amat sukar untuk kita mengawal semua maklumat yang menyusupi blog ini khususnya melalui gangguan 'hacker' atau 'crackers'. Sesiapa pun bebas untuk mengemukakan pandangan terhadap blog ini dan juga sebarang penyalinan maklumat amatlah digalakan sekiranya mempunyai tujuan yang baik dan bermanfaat.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

©1425/2004 pemudawilayah.blogspot.com®
Hakcipta terpelihara oleh Allah s.w.t. dan sebarang bentuk penyebaran untuk tujuan dakwah adalah digalakkan dengan menyatakan sumbernya.All things belong to Allah, s.w.t.)
pemudawilayah@yahoo.com
khalidabdwalid@yahoo.com